tisdag 25 maj 2010

det går bra nu

Jag börjar komma ur form som flitig bloggare .. inte bra asså. men det är mycket stress nu eller så har jag kanske skaffat mig ett litet liv utanför Facebook och blogspot? haha nej, det beror definitivt på stressen !

I söndags kväll blev det bio. Jag, Linda, Robin, Lukas och Fredrik kollade på Robin Hood. Det var faktiskt bra trots lite läskiga sekvenser men det tyckte jag själv att jag hanterade ganska galant! Riktigt trevligt sällskap hade jag iallafall och i bilen hem blev det några goa skratt! underbart!

Igår så var det skola .. go figure .. men vi hade bara en lektion så efter coopertestet (döden) så återuppstod jag och åkte hem och duschade. Vi pallrade oss till skolan för ekonomilektionen som vi hade och sedan drog vi hem.

Det gick vägen på ekonomiprovet iallafall. skööönt!
nu väntar jag bara på svar från matten om hur det gick på nationella.. sen har vi en engelskagrej att göra och naturprov på torsdag. bläää

Idag hade vi också bara en lektion. Gym på morgonen där jag jobbade på magen inför beach 12 och sen så gick jag och Andreas runt i några timmar och väntade på svenskan.

Det går bra nu - jävligt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!