måndag 10 maj 2010

ariel

igår var som sagt den slappaste dagen någonsin. låg i sängen sjukt länge. kollade på film och sen när jag pallrade mig upp ur sängen så gick jag ut i vardagsrummet och kollade på film .. haha Jag, Jessica och Petra kollade på Ariel the beginning - så jääävla bra. vi satt och grät. det gick inte att stoppa.


Sen efter det så gjorde jag och Petra oss i ordning för middag på berget. Det blev fisk och potatis och sedan paj till efterrätt. alltid så gott att äta där.
Vi kollade på el-tredjeplast. cska vann matchen och det gillas!

Efter det så blev det Lips med Sofia och Petra. vi var grymma!


idag var en jobbig fast kort skoldag.
fick reda på att jag åker hem på onsdag till västerås. och blir hemma tills måndag kväll igen. för då åker jag med Sanda innebandy som spelar skolsm i västerås. väldigt smidigt.


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!