måndag 3 maj 2010

potatisgratäng på plastficka

det var jobbigt att kliva upp i morse. väldigt jobbigt.
men väl på tåget var det ganska skönt förutom att jag inte kunde somna.
Kom lite sent till matten och hade sen en lång ekonomilektion.
Sen fick vi skjuts av Robin hem vilket var väldigt snällt.
Jag och Emina satte oss på balkongen och njöt av det som vi nästan kan kalla sol och vårat mellanmål.

Vi var sju stycken på träningen idag.. sex till och med eftersom Isabell höll träningen. det var mycket spel och det var kul!
 Efter träningen åkte jag och Isabell och handlade. " Ska vi ha potatisgratäng på plastficka?"  haha jag dog av garv när Isabell sa denna meningen med skön dalmål i försök att härma mig :) det gick bra!

Nu är jag tillbaka till helvetet. det har varit skönt att vara hemma:)
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!