lördag 27 februari 2010

en go vinst och underbar come back

Jag är så stolt över min bästaste tös Emina som gjorde Come Back efter knäskadan idag! 
Hela 17 poäng och 10 returer och av poängen så var 5/5 från trean! helt underbart!! 

och så jävla go VINST ! grym laginsats där försvaret vann matchen. Jag gillar oss Sanda Wildcats. 

nu ska jag äta mat och ta det lugnt här hemma. ikväll blir det att äta Fotijhcidhidölskdnvg (stavning på G) med Johanna min pärla!
kanske blir att dra igenom några one tree hill avsnitt, vem vet :)



xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Eve, hittade hit idag :) Du är en sån klok och härlig ung tjej!

    Tankeord du nog gillar:

    Good friends never let you do stupid things---

    alone.

    hihi, den borde man ha på väggen så att de är det första man ser när man vaknar!

    KRAM Petra N

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!