lördag 27 februari 2010

sisters in arms

You have allways been my brightest star 
My guiding light I know you are there when I need you the most
I know you as I know myself even if we fight and yell
I love you, you know that we are sisters in arms ***
- Jag älskar och saknar mina systrar jättemegamycket 
det är svårt att ha er under mina vingar när jag bor såhär långt borta  
Vi har då haft Tema-vecka i skolan om miljön. 
Redovisningen gick bra och vi klarade
den på 32 minuter. Bra jobb gruppen!
I torsdags fick vi inte träna i hallen på grund av snön
 så jag och mina sambos gick 
till gymmet istället. 
Vi gymmade med Snygg-Erik-Läraren och Hannu.
eller tja Hannu pushade oss! 
Igår så var det softfredag. hade då redovisningen
 lyssnade på alla andras och fikade.
 sen åkte vi hem och jag förberedde mig för träning 
i form av one tre hill!
Träningen gick helt okej. 
Och jag måste bara berätta hur söt Emina var vid matbordet. 
Hon lärde sig rörelserna med fingrarna till Imse Vimse Spindel. 
HAHA:) det är inte alltid så lätt!  
Nu är jag lite nervös inför matchen mot Karlstad.
 Det ska bli kul med tanke på att vi vann mot dem förra
gången och det var vår första vinst. 
Det är roligt att Amelie är med också så att man får träffa henne! 
13.00 i Sandahallen, det är bara att stiga på :) 
  • so long babes
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!