onsdag 3 februari 2010

konsten blir en lätt dans

det är jobbigt när ingen ser in i dig, utan bara igenom dig. jag vill skapa kontakt, bygga upp ett förtroende med så många som möjligt utan att det ska vara på låtsas. Jag vill ha min egen uppfattning av folk vad ni andra än tycker och säger. Jag tänker inte falla för något grupptryckm jag tänker inte strida mot min nu för tiden hyfsat höga moral. försök inte att trycka ner mig.. inte med ord, inte med blickar, det märks så tydligt... så himla tydligt. Jag tror på en omgivning med harmoni och medkänsla, en omgivning med chanser och risker, en värld med kärlek och sorg. Gör det du kan och ge allt vad du har. du kommer så småningom få tillbaka det.. mer eller mindre spelar ingen roll, du kommer känna dig som en bra människa och lära dig vilka du ska ge till. Det är en konst att vara uppmärksam. Att ha tålamod, för konsten till en lätt dans. 

idag var det sic föreläsning i bamba. efter det så hade vi en slapp engelska lektion där vi körde charader. efter det var det lunch. jag valde att gå på naturkunskapen även fast jag inte behövde, så imon har jag ledigt från den.. catching!
sen satte sig jag , matte och Emina i meddan och pluggade i typ två timmar innan extraekonomin började då vi pluggade ännu mera. 
Efter det åkte jag och Emina in till stan och fixade lite saker, sen satte jag mig på George och fikade och pluggade ännu mer. jag har ju paniiik. 


när jag kom hem lagade jag pannkakor och åt dom med glass och sylt. nu ligger jag i sängen och smider planer ... det går sådär.
xoxo-evelinanana



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!