fredag 19 februari 2010

more than gold

May your tears come from laughing
You find friends worth having
As every year passes
They mean more than gold
 
GRATTTIS TILL MIN BÄSTA VÄN MALIN SOM HAR TAGIT KÖRKORT IDAAAG:) <3
 good morning beautiful! 
här sitter jag .. eller ligger ner i min säng och försöker sova, men nej gud eller vem som nu bestämt att jag ska vara typ den enda i världen som inte kan sova på dagen ville inte det idag heller.  
Igår hade Sanda Wildcats första träningspasset tillsammans efter lovet, vi körde med Brahe med. Efter det så gick jag och Emina och körde i gymmet. nicenice! 

Idag blev det att gå upp med tuppen fast några timmar senare .. det var dags för morgonträning. 10-12 höll vi på och vi körde en timme basket och en timme fys. mycket rolig träning :) 
Jag och Elin satt kvar i hallen ett tag och snackade lite, sen tog vi initiativet att gå till duschen. 

Har lagat mat och försökt sova som sagt med det går inte, så jag får skriva lite blogg istället. vilket jag gillar så det är väl ingen stor förlust!
Ska snart göra iordning mig för träning igen. Jag ska TAGGA inför matchen imon mot Örebro. Det ska bli kul att träffa Naouel igen eftersom jag inte sett henne sen sist typ;) 
 Eve - ta skott i rätt läge, göra allt i defense, springa springa springa 
Team  - ge varandra energi, spela med flöde,inga lätta lay-ups för motståndarna 
NU KÖR VI WILDCATS 

Ikväll blir det filmis hemma hos stackars Johanna som går på kryckor och är riktigt dålig på det =/ 

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!