måndag 8 februari 2010

guldfynd och engelska

hur det än är, så står jag här
 

lift me up hun
miss me baby


så i fredags blev det att åka till läkaren och ta massa prover för att checka njurarna och fick även ta några för magen. Jag har testat att inte dricka mjölk och kommit fram till att jag inte är laktosintolerant eftersom jag får ont ändå. Läkaren sa förra gången att jag förmodligen druckit förmycket mjölk och har för lite järn i kroppen för att mjölk hämmar järn.. typiskt. 
Hur som helst åkte jag och mamma ner på stan och fixade mitt id-kort och sen kom bella dit. så gick vi och fixade Malins presenter. som btw blev perfekta.

Vi hade en jättetrevlig kväll 
sju brudar som läckrade till barkarö land.
DON'T STOP MAKE IT POP
DJ BLOW MY SPEAKERS UP ..
nej det behövs inte när vi är i farten i barkarö inte 
vi hade skrattparty och var lite busiga mot vår älskade Malin, vi ansåg att hon var tvungen att förtjäna sina presenter som jag och Bellbell fixat. så vi arrangerade äpplen i mjöl och vatten och irländsk julafton i 1 meter djup snö. you gotta love it!

här kommer lite pics från kvällen

från v. Johanna, Evelina, Isabella, Suss, Madde, Malin 
Guldfynd
                         Eve och Wallert in action 
 
Vännerna och eve



evelina english och isabella snubbeltrubbel   

  
Malin , när hon gör irländs julafton 

igår försökte jag plugga på morgonen med det inte så jag och hanna kollade igenom paranomal activity  och blev lite rädda sådär. jag har färska fakta om att Hanna inte sovit inatt eftersom hon drömde att hon blev nerdragen från sängen precis som hon i filmen och att hon inte kunde somna om efter det .. fniss!
Efter det blev det snabba ryck in till Sf bio med hela familjen inpackad i bilen. Mamma och David gick och såg Alvin och Gänget , medan jag, Papi och systrarna kollade på snabba cash. 
Efter bion skjutsades jag till stationen och blev lämnad .. det var dags att vid tio över 6 ta tåget till Jönköping. och hör och häpna.. det blev bara 15 minuters försening denna gången och det påverkade INTE min anslutning. bra jobb Sj ...
Idag så fick jag och Emina gå upp tidigt för att tillsammans med Kristian och Christoffer ha möte med Magnus flink. Det gick ganska bra och vi drog hem och började plugga ekonomi. Känns lite säkrare nu.
Om några minuter ska jag tillbaka till skolan på en sista repetionslektion med robban inför just ekonomiprovet imon. hjälp mig gud.
xoxo-evelinanana
  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!