tisdag 9 februari 2010

Sanda med i Rugbyturnering

 
JAG OCH JOHANNA ÄR KUNGLIGA PÅ TWISTER 
- när du mår bra, mår jag bra 

Provet gick bra, han frågade på teorin som jag kunde ,tack gode gud, och uträkningarna gick förhoppningsvis bra. på fredag får vi resultaten så det är bara att vänta och se.

efter provet snackade jag med Johanna i matsalen en stund och jag blir så fruktansvärt irriterad på läkarn som inte kan ta hand om henne .. illa som fan! 
efter det blev det Elevrådsmöte. Det var faktiskt kul. Sandagymnasiet tillsammans med alla andra kommunala gymnasieskolor i Jönköping ska ha en rugbyturnering. Vi kommer att behöva ett kill-lag och ett tjej-lag från varje skola och var skola för sig ansvarar för try outs. Anmäl dig med namn och klass till Elevkårens fack eller sök upp någon i Elevrådet om du är intresserad. Uttagningen kommer hållas i februari- mars någon gång och turneringen är i Maj, onsdagen den 12.
Det kommer att vara efterfest på centrum som blir reserverat för just detta evenemang och de som deltar och kommer med i lagen kommer in gratis. - go for it babes

Sen gick jag på mattelektionerna. vad kan man säga,.. våra miniräknare är bra för vi kan skriva meddelanden OCH räkna. smack smack och tillbehör, andreas!

på träningen befann jag mig i gymmet och testade mig. Jag har nu fått tillstånd till att träna. men att ta det lugnt imon för att sedan kunna köra på riktigt på torsdag! hoppas jag blir bra nu 

filmkväll på G - 


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!