tisdag 23 februari 2010

prove your self trustworthy

I miss you and your words, and the way you say them. I admire your posability to with pride without showing off beeing a great player and person. I remember everything you ever said, and all credit you've given. I adore your qualities as both human and the person who can,see, teach, and just be there at the same time. I love the way you prove yourself trustworthy. You said that maybe, maybe this was your home and that you were Back. I say you belong with us.

Idag är det bara en och en halv vecka innan vi ska spela SM så det blev att börja med hoppa-studs programmet i gymmet. Det gick väldigt bra idag faktiskt och då blev jag glad! Efter gymmet började temaveckan på riktigt .. vi blev indelade i grupper och jag hamnade med Emina Busatlija(WIHO), Johan Glad, William Guténius och Kristoffer Grönhage. Ser ut som att Emina och jag kommer få jobba en del :)Men vi kom igång lite iallafall, trots att Johan helst satt och spelade John Mayer - Free falling cirkus 14324355453 gånger istället för att komma på svar till vad vi ska göra för att förhindra den globala uppvärmningen. VI som går i årskurs 2 på Sandagymnasiet ska tydligen lösa världens problem.. tur att världen har oss.
Vi gick hem en "lektion" tidigare för att jobba hemma, mycket skönt.
Jag chillade hemma tills träningen började. Vi hade Dennis idag och det var en mycket underbart rolig träning. Jag kände mig bra!

and by the way, I must say that Johanna is the most amazing creature on the planet. I just love her laugh and i adore her sweet smile. She is like the best of the best and I'm not kidding. It was great seeing her on practise today. I love u. - Everything in english .. the way you like it ! 

so long lovers
xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. DU är ÖMÄÄJSSIIING stumpan ! And I understand the rest to (; You're the best sweetheart! Big love to you<3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!