söndag 21 februari 2010

Hovslätts ungdom blir veckans sötaste

If you want my future - forget my past  
jag måste sluta vara vek. Om jag vill lyckas med mina mål så måste jag förbättra mig, men ändå acceptera att jag inte alltid kan vara bra. Men viktigast av allt är att jag måste acceptera att jag inte kan mäta om jag är bra jämfört med någon annan, utan se till mig själv. Jag har varit dålig på båda delarna senaste tiden. Var tog den där positiva energirika bruden vägen? Jag måste skärpa mig. 

jag och Sofia låg och snackade ett tag igårkväll .. eller snarare Sofia låg och snackade med mig .. jag halvsov i våra helheta samtalsämnen, ber om ursäkt för det Sofia!!

Efter cirkus 5 snoozningar så pallade jag inte vänta på att hon skulle vakna så jag tog tag i mitt liv och gick upp. Tillslut följde kom min prinsessa även hon till matbordet och vi åt massa frukost och sen gav vi oss iväg. 

Vi fick åka en annan väg ner för berget eftersom bussen inte vågade åka ner för den branta backen.. därigenom missade jag min anslutning till ettan så fick vänta ett tag. 
Jag kom hem tillslut och åt och fixade lite, sen drog jag ner till sporthallen för att titta på JB-Nässjö. Bra match :) 


Efter det följde jag med Elin till Hemmakväll i väntan på min buss. Vi pratade lite och träffade sedan Johanna och Linnea som missat sin buss på grund av att Johanna är snabb på kryckor.. men dom är supertrevliga ändå:) 
Vi tog bussen in mot stan. och Jag och Sydney satt och pratade hela vägen in till Idrottshuset. för skön brud måste jag säga. det är lite jobbigt med engelskan men det är väl bara bra för en att träna ;)
Kollade på Hovslättkillarna som vann sin match mot Ladan. mycket slit och kämp i matchen , några bortdömda mål och mycket arga skrik, några vältna sarger( varav en gång en Ladan-kille skulle byta in och snubblar på sargen och välter hela långsidan) tihihi det va kul! I pauserna spelade assöta pojkar mot varandra. hur grymma som helst och alla hade typ som skyddsglasögon och var megacoola. Veckans sötaste får bli Hovslätts ungdom!  



Sen blev det TACOS hemma hos mina underbara kusiner! love it love it 
där sjöng vi lips och hade beslutsångest inför valen till trean imon.. 

xoxo- evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!