måndag 15 februari 2010

go for broke and sing

Let every creature go for broke and sing

det är vad jag har gjort mestadels hela dagen. utöver det har jag kollat på en toppenbra kärleksfilm eftersom jag var kvar i mitt kolla-på-kärleksfilm-och-gråt-massvis-mode sen igår :) idag kollade jag på love happens, den var så grymt bra. och det bedömer jag genom att jag inte kunde sluta tjura. helt underbart.

hur som helst så ska jag faktiskt ta och göra någonting med mitt liv, och det är Isabells förtjänst. vi ska nämligen på bio, och hör och häpna(inte), vi ska kolla på valentines day, my choice! Innan det ska vi ta oss en macka på subway och sedan gå direkt till bion som börjar 21.20, vi får hoppas på att sub har öppet bara, inte så jättetroligt i denna staden .. tyvärr.
 
mycket kärlek
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!