onsdag 17 februari 2010

ordinary day, ordinary boy

seems like everywhere i turn - noone is there
learn by my self and pay for my misstakes .. might be what i have to do first.


just a day, just an ordinary day trying to get by 
just a boy, just an ordinary boy, but he was looking to the sky


jag och Amanda lagade mat och kollade på lost igår i Taberg. Eftersom jag aldrig varit i Taberg var jag lite nervös för var jag skulle gå av och det blev ju inte bättre av att chauffören var otrevlig och inte ville hjälpa mig heller. han sa att han aldrig skulle kunna komma ihåg att säga åt mig var jag skulle av ( med otrevlig ton) så jag hade sms kontakt med Amanda och skrev alla tänkbara riktmärken för att hon skulle förstå var jag var. och visst gick det som smort. i made it till åsasjön och Amanda kunde möta upp mig så fick jag se hur hon bodde. mycket trevligt :)
På kvällen blev det att växa mellan att kolla på OS, CSI och Johan Falk. härlit härlit.

nu ska jag kila iväg till gymmet hade jag tänkt, efter min oerhört stora underbara ensamma frukost!
 
jag i usa med långeman 
sommar kom nu nu nu

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!