torsdag 18 februari 2010

I love mullsjö

 
hello lovers

idag blev det att börja med en superduper frukost som innehöll allting. det är lite kul att unna sig när man är ensam i lägenheten och så.

idag har jag gymmat och varit på stan med Belli, eller tjaa ,stan kanske man inte ska kalla det, vi åkte till hm och gina, köpte lite saker och åkte direkt till sporthallen för att kolla på Brahe-Mark. Mark vann tyvärr, men det var trevligt att träffa Anna :)
Efter matchen följde jag med Johanna som moraliskt stöd inför hennes insprutning av cortison i foten. Det var massa stirr, men både jag och Johanna skötte oss bra, jag fick agera assistens till Houman medan han roade sig med att skriva " I <3 Mullsjö" på johannas fot. det va lite wierd men tja, vad hade vi förväntat oss! haha

Efter detta fick Johanna ta sina kryckor( som hon hoppar väldigt dåligt på) och ta sig till bilen. vi fick skjuts hem av dr Houman och jag gjorde lite tacos till mig själv och har nu väntat på hockeyn ett bra tag.
trodde aldrig att jag skulle klara av att vara vaken , men wolaah  här är jag pigg som en mört och kollar på hockey :) KOM IGEN NU SVERIGE

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. sv: jag vet, det är hur underbar som helst :D älskar bilden du har på din header btw! 8D

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!