måndag 22 februari 2010

there aint no you

there aint no you 
there aint no us 
there aint no maybe someday 
there aint no love
there aint no trust
there aint no words left to say


idag hade vi morgonträning som hölls av Christoffer som var väldigt duktig!
efter det hade vi matte som den enda vanliga lektionen idag och sedan var det dags för val.. jag gjorde dock intemitt idag och får se när i veckan jag gör det, har inte bestämt mig alls än och har beslutsångest .. 
hur som helst så fick vi äta efter det och sedan var det dags för en film. Al gore pratade om global uppvärmning i en och en halv timme, sen var det slut för dagen.

som träning fick jag gå och simma på rosenlundsbadet, gick helt okej faktiskt. 
imon bitti är det gym med Hannu som gäller. go for it! 

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. haha smsa mig när du ser detta och säg vilken låt den texten du skrev där uppe är ifrån, för jag vet men jag kan verkligen inte komma på just nu och det är sjukt jobbigt x)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!