torsdag 4 februari 2010

fit brud får en stjärnsyster

imorse hade vi gym med Hannu.
eftersom jag har en prognos på överbelastning i knäna och får ont när jag cyklar så fick jag köra bålprogrammet. Det behövdes!!
Det var faktiskt kul, även om jag avled några gånger för att Hannu var på mig men det var bara bra. I en av övningarna fick jag ta av mig min piercing för att han skulle slå en boll i magen på mig varje gång jag kom upp efter en situp. då tappade jag nästan andan .. 30 gånger!
Dessutom fick jag komplimang för mitt tränande på sistone. Nu var det inte så att jag var mullig, utan nu hade jag blivit FIT. Han sa att det syndes att jag hade tränat mer efter mitt sjuka halvår, och att jag blivit mer vältränad så att det syndes! då blev jag glad glad glad.


Efter gymmet drog vi till frukosten och åt vår andra frukost. sen kilade jag och mina bästa sambos hem för att vänta på den enda lektionen som vi hade för dagen. dvs ekonomi. Vi drog tillbaka till skolan efter typ fyra timmar, pluggade ekonomi, och sen sa jag hejdå till brudarna och tog bussen hem med Amanda. Sen blev det operation PACKNING och MATLAGNIG! jag skyndade mig jättemycket och sedan satte jag mig på den överfulla bussen in till stan.

PÅ stationen träffade jag sötnosen Emelie som skulle till Filip så hon åkte med mig i cirkus 7 minuter till Bankeryd. våra samtalsämnen blev geografi, engelska och sport. ultimat säger jag bara! dessutom är vi Trevliga brudar enligt oss båda!!så här förklarar jag oss preliminära stjärnsystrar!

Det blev en betydligt tråkigare resa när Emelie klev av,  den har bestått av plugg av ekonomi. Fast nu börjar det kännas lite bättre. jag jobbade igenom ett helt häfte på någon timme nu så har bara cirkus 3 kvar ..
men men.. på tisdag ska jag fan klara ett mvg. så äre med den saken!

nu är allt som spelar någon roll att jag kommer hem bra och får träffa min familj. Papi kommer och hämtar mig på stationen , sen headar vi till hallen och hämtar upp systrar och bästa vännen från träning och sen åker vi hem till kära lilla tysta lugna barkarö. my home , my previous life. 
 so longlovers
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!