söndag 14 februari 2010

renarnas språk

boy you r lookin so fine *****


idag blev det att pallra sig upp tidigt för att tagga till match! Jag och Emina åt frulle och lyssnade på musik. Det var nervöst i lägenheten på Birger Jarlsgatan vill jag lova. Vi gick till Huskvarna Station och hämtade upp Isabell på vägen. Väl framme träffade vi Linda som var på rethumör vill jag lova. jag kommer bli frustrerad här om vi går in på detaljer så jag lämnar det ämnet i hast nu!
När Sanda Wolves och Wildcats satt sig på tåget och åkt en bit bortom Tenhult tutar tåget. då utbrister Marie: " Åh , nu tutar tåget, då är det renar på spåret"
Jag svarar: " Det behöver ju inte vara renar på spåret för att tåget ska tuta Marie"  

Då säger Marie: " Men jo, för tutan är samma språk som renarna pratar!!" Jag svarar: " haha, vadå hur vet du att renar pratar så , har du hört en ren prata någon gång? " Marie säger: " Jaa, i en film så gör dom det, och då sa dom att det var samma språk" Jag svarar: " Var filmen tecknad??" Marie : " hihi ja"  .. Konversation avslutad.

Vi spelade klockan halv ett mot nässjö och vi vann med 13 poäng. det var hur jäkla gött som helst!!! BRA JOBB BRUDAR <3
och ett bra jobb skrik till killarna också som kämpade in i det sista, men tyvärr förlorade med 5 poäng. ändå tung match!!

Efter matchen åkte några hem till respektive hemstäder och vi andra åkte tillbaka till Jönköping. När vi kom hem började Emina och Jessica fixa sig i ordning och jag fick hjälpa till med kläder, smycken och sminkning. Även Erika kom förbi, men lika snabbt som vi kom hem skulle de dra igen.
Jag lagade mat till mig själv och satte mig framför datorn och kollade på film och åt mina chokladhjärtan som jag fick av mormor i alla hjärtans dags present, och dessutom morötter med dipp.

Nu ska jag sätta på nästa kärleksfilm. byebye lovers

 
vi lägger in en bild på de söta systrarna persson. Marie som pratade om renar är till höger och Sofie är till vänster. puss på er tjejer!
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!