söndag 28 februari 2010

good friends

Good Friends never let you do stupid things  -
alone 


Igår så blev det några timmar med Johanna och Josse, och när Josse drog hem så blev det ytterligare några timmar med Johanna! Mycket prat och mycket mat. det är så det ska vara! 

Somnade ganska sent och vaknade runt halv tolv då jag åt en god frukost som vanligt. efter det så gick jag och Emina ner och tvättade lite. Sen blev det att dra till gymmet och rehaba våra knän... gick bra och så. Vi gymmade med Nedim och hans kompis som är den vigaste och rörligaste människa jag sett. tummen var på ovansidan av handen och armarna kunde dras fram och bak och runt om , helt sjukt.
Vi gick hem och kollade på film och åt. jag grinade sjukt mycket ( som alltid ) men en film som jag verkligen rekomenderar är " The pursuite of Happyness" med Will Smith och hans son. den var otroligt bra och får dig att tänka hur allt inte är så lätt för alla..
nu håller vi på att bråkas med massa tvätt och sånt, 

men nu ska jag nästan släppa det helt och kolla på HOCKEYN! 
wiho
 
bild på mig och Johanna <3

 Heja USA ;)  



xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!