lördag 20 februari 2010

Vi är inte dåliga

Sanda vs Örebro 
så .. nu ligger jag är i sängen lite smått nervös inför matchen. Det är uppkast om cirkus 3 timmar och jag ska nu äta en rejält bra frukost. kanske att träningsverken går veck då? .. man får ju hoppas. 
Jag vill så gärna vinna den här matchen .. VI vill så gärna vinna den här matchen. Vi spelade jämnt mot serieledarna så då vet vi att vi är kapabla till att spela jämnt mot serietvåan. Allt vi behöver är  lite jävla anamma och en stor dos av energi och offensiva returen för att få en ärlig chans att spela bra försvar på detta lag som gillar att springa fastbreaks. Vi är inte dåliga, vi har hade en svacka och därefter ett rykte. idag är dagen då vi kan förändra det och berätta för världen att vi är inne i vårt flow. Vårt normala spelsätt. Jag vill vinna med Sanda Wildcats, och om inte vinna så vill jag spela bra med Sanda Wildcats, och om vi inte spelar bra, så vill jag försöka med Sanda Wildcats. Med Vårt underbara inre och fenomenala lagkänsla slår vi dom i hästlängder, nu är det dags att visa upp oss on the court med. See you there basketball lovers. 
Be there, Njoy ,Love


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!