lördag 13 februari 2010

manboy

 SPORTLOOOV
igår var sista dagen innan lovet. det känns inte riktigt som att jag får något lov eftersom jag inte åker hem till västerås. synd faktiskt. men jag får väl försöka hitta på saker att göra ändå !
Förutom denna tråkighet om att inte åka hem så kom dessutom en brud från jnytt till vårat bord i cafét när vi hade elevrådsmöte. hon frågade om alla hjärtans dag och vilka som var singlar respektive tillsammans med någon, eftersom majoriteten var singlar fick alla förfrågan om vad vi skulle göra. det blev ju ett ganska så deprimerande svar när det löd : " naeh, jag ska väl hjälpa mina sambos att fixa sig inför deras kväll ute med sina pojkvänner.."   , men som tur var så hängde ju Gabriella  på och hjälpte mig med den biten så det ska väl fixa sig ;) haha.

träningen gick bra och sanda wildcats är taggade för derbymatchen mot nässjö imon! kämpakämpakrigakriga!
på kvällen blev det filmkväll hos Kirre och Mathias. där jag och Kirre och Emina först kollade och sjöng med till trasdockorna en stund, vilket enligt min vän Kristian är det bästa programmet!  efter det så kollade vi på sherlock holmes, vilket var en väldigt bra film gentemot vad vi brukar kolla på:)

trötta nissar (emina,jag och chris) vandrade hem och sov gott i lägenheten.

idag så gick jag upp och åt frukost med Emina och Chris. Efter frukosten drog jag till Hallen för att först kolla lite på Sofias match som gjorde hela tjugonio poäng. grymt!! sedan hade vi lite skotträning. jag och Emina sköt i nån timme, vi hann även lira lite med Elin, Chris och Chrisse. väldans kuligt.

Eftersom jag inte pallade åka in till stan för att fika så åkte jag istället med Elin och Irene till majstången där det först blev lunch och sedan bakning på hög nivå. några missar och floppar , men bullarna blev kanoners! efter bakandet så kollade vi på Big Momma tills det var dags att äta fin mat i form av lax och ris med romsås och sallad! mycket mycket gott i samband med melodifestivalen .. i samma sekund som första bidraget sändes blev jag förälskad .. Erik Saade , vilken manboy, jag svimmar av bara tanken. men jag måste tyvärr leva med heartbreak eftersom han är tillsammans med Molly Sandén. Attans bananer. ..
Tack för en härlig dag. Hade riktigt trevligt med min skånevän och hennes urgoa mamma:)

här har vi honom.. my manboy 


xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. Du slår ju Molly med hästlängder snygging! :)

    SvaraRadera
  2. men glöm inte att vicka på rumpan och gå fint haha vilka minnen <3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!