onsdag 7 april 2010

destination unknown

It's amazing how people can surprise you

Okej jag lovade att berätta om det skumma som Malin och Isabella höll på med och det ska jag göra nu.
Jag var helt nervös hela morgonen för jag förstod att det var någonting lurt på gång som hade att göra med min födelsedagspresent. Vid tolv var det sagt att jag skulle vara klar så att Malin kunde hämta upp mig med bilen och köra mig till destination unknown. Vid 11 berättar Hanna att jag ska ha med mig bikini, och jag fick inte ha smink på mig heller. Känns ju bra vid dessa tider, finns ingen tid på året då jag är blekare än nu.. men det var lugnt.
 Klockan tolv kom mycket riktigt min taxi. men det var Alojz som var chauffören. Malin virade en halsduk runt mitt huvud och över mina ögon så att jag inte kunde se vart vi skulle någonstans. Efter ett tag började jag må illa så vi fick veva ner rutan och jag kan bara tänka mig hur urkul det kan ha sett ut att se en vilsen brud sticka ut huvudet ur en bil och ha bindel för ögonen .. haha.
När jag äntligen fick hoppa ut ur bilen så ska Malin då leda mig.. men hon glömmer mig i början så jag snubblar på någon satans kullersten eller trottoar.. jag vet inte vad det var eftersom jag inte såg någonting. och dessutom så när vi väntade på Bellbell och någon mer som jag inte fick veta vem det var så gick det tydligen förbi en gubbe som råkade nudda mig, och jag trodde ju att det var Bella som ville jävlas lite så jag började ju göra fula rörelser och fråga vem det var. därpå garvar Malin och säger: men Eve, det är en gubbe som går förbi!! och jag dör av garv och sätter mig på marken.
Äntligen kom Isabella, hon slår på mig och kramar mig och leder mig in i blommor och väggar.. jag har ingen aning om vart vi är på väg inuti byggnaden. .
 När jag får ta av bindeln så är jag inne på Glada Oxen där jag,Malin,Isabella och Johanna har en timmes bubbelpool för oss själva. så himla underbart. De hade dukat upp med tårta och dricka! ballonger och serpentiner prydde poolens kanter och jag var som i Himmelriket. Dessutom fick jag en silverkrona. I was the god damn queen! Tyvärr funkade inte Malins systemkamera så jag har inga läckra bilder på oss i bikini att lägga ut, men ni får helt enkelt klara er :)
Vi pratade och skrattade och badade. jag älskar mina brudar. Jag kunde vara så mig själv som möjligt och prata om verkligen allt. det är ju det bästa med bästa vänner. Och att dom förstår. Jag behöver inte ens berätta klart ,, för dom förstår vad jag menar.

Efteråt kom Taxi Alojz och hämtade oss och vi åkte hem för att äta och för att sedan åka in och träna igen.
Jag slog i min armbåge i en järnstång. så jävla typiskt mig att vara kapabel till att göra illa mig när som helst och var som helst .. fan oxå.
                                             Gammal bild men den enda jag har på oss fyra- Love you 
Efter träningen fick Alojz köra hem oss igen och jag har spenderat kvällen med mina systrar framför en dansfilm. wiho!

nu ska jag umgås med familjen ,, eller plugga.. nej umgås med familjen :)
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!