måndag 12 april 2010

men det kändes bra ändå

skratt kan ingen leva på .. men det kändes bra ändå 

jahapp.. har isat knä. vred till det på nått knasigt vis på träningen .. lite läskigt, men det är nog ingen fara. imorn är jag uppe på benen igen.

Vi hade som sagt idrott och hälsa dag idag.Vi började med att utöva NIA. Vi hade Cissi som ledde oss och jag dog av skratt. roligare madam får man leta efter. Vi var grymma iaf.
 Efter det pallrade vi oss upp till Hallen där vi körde rörlighet,
Och sen efter det så skulle vi dansa bugg. Jag och William dansade tillsammans och fick massvis med beröm från Carlos som var våran lärare. Vi var grymma

Sen var det lunch och till sist en föreläsning som var en av de tråkigaste jag varit på i mitt liv. och ja,, jag blev lite bitchig.. men jag kallar det att ifrågasätta onödiga saker.
 
jag vill döda min mage. för den dödar mig. hejdå 

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!