måndag 5 april 2010

in your eyes

It feels like home to me
 something in your eyes makes me wanna lose my self

igår fick jag ett uppiggande telefonsamtal från Maria. Hon är helt fantastisk som hjälper mig och pushar mig i rätt riktning. Hon ger mig råd och förstår mig precis. hon förstår mig precis.
networking is everything
Idag har jag inte gjort så mycket. vi gick ner till farmor och fikade .. eller tja halva familjen, jag mamma och pappa. Det bjöds på Dingtunakaka och hon bara vet hur mycket jag älskar den. helt underbart.
Efter det så kollade jag och Hanna på några avsnitt av How I met your mother,och sedan åt vi och nu har vi spelat gitarr och sjungit och spelat in lite filmer på det i typ några timmar. så himla fult men så fruktansvärt kul., haha:)
ikväll äre träning som gäller. först löpning sen basket. I need it! 
xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Heeej. Skulle du kunna fråga din mormor vad receptet på den där dingtuna kakan är? Haha, smakade en bit på ett kaffe och vill verkligen baka den. Skulle vara skitschysst i alla fall! Om du får reda på receptet skulle du kunna skriva det i min blogg. 5m9n1.devote.se. KRAM

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!