fredag 23 april 2010

vad får ditt hjärta att sjunga


Vad får ditt hjärta att sjunga .. ?

ja det kan man ju fundera på. just nu ingenting. 
Den sekvensen när man ler och ler men det inte känns som att det gör någon nytta. Jag tror på att någonstans så finns det någon som alltid kommer glädjas av någon annans leende. Snälla berätta för mig att ett leende kan göra någons dag. Och lova mig att försöka göra någon annan glad. En liten ansträngning kan stärka en stor person. Säg inte att det är en lögn.. för jag tror på det så hårt.


forever is always there when it starts .. but never seems to be there when it ends ..


idag hade vi gymgenomgång inför testerna på måndag/tisdag. Det spratt i kroppen på mig för att jag ville gymma eftersom jag inte gjort det på cirkus två och en halv vecka. helt sjukt. Efteråt så stannade jag kvar med Hannu. Han körde frivändningar med mig, örfilade för fokusering och släppte mig inte förrän efter 60 kg tretvåor med tre set. ökande vikt. känner av träningsverken redan nu ..

Efter skolan städade jag halva mitt rum. bra eve. sen åkte jag in till stan för att träffa memmelieeee! vi satte oss på Sandys och åt i tre och en halv timme. vi pratade massvis om allt du kan tänka och fick även en show av Hampus Ekman som trillade utanför fönstret. vi höll på att kikna av skratt och det var så himla roligt !
Lämnade av Emelie på juneporten efter fyra timmars snack och sen tog jag bussen hem och gick direkt till Kirre och Matte där även Isabell befann sig. Vi kollade på HV-Djurgården och ännu en rafflande match. Matte och Isabell är Djurgårdare och Kirre var bara emot mig. så jag blev attackerad och slagen för att jag hejade på Hv, och helt oprovocerat gick kirre fram och slog mig och nöp mig i låren .. sen vare igång.

Gick hem efter HV:s vinst och nu har jag lagt mig i min iskalla säng och ska sova.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!