söndag 11 april 2010

ormar - go figure

Jag drömde om ormar inatt. Go figure ..

imorse ville jag helst ligga kvar i sängen, men jag pallrade mig upp och åt frukost. Jag och Emina begav oss till Sandahallen för att avklara det första träningspasset med laget efter lovet. Det var lite stirrigt men det gick helt okej. Måste hämta ut min medicin nu för jag orkar inte med min mage längre. vet inte vad jag ska ta mig till nu.
Jag och Emina gick hem eftersom bussen var så seg. vi gick och pratade om livet och sjukdomar. Solen skiner men det blåser. lite typiskt eftersom det helt förstör den sommarkänslan jag får när jag kollar ut genom mitt fönster.. det ser så varmt och skönt ut och jag vill bara gå ut och gå en massa långa promenader, men när jag kommer ut så är det kallt så in i! Kanske trotsar allt och tar en promenad snart iallafall. känns som att man behöver tänka av sig lite.. eller mycket.

Hur som helst, alla mina planer som jag hade idag blev inte av, vilket var väldigt tråkigt. Men nu är det iallafall bestämt att det blir att fira min bästa kusin Christoffer som fyllt 18. Har med mig en present, och han har ingen aning om vad det är. .
här slänger vi in en bild på Chrisse.


Känns tufft att behöva skriva att det är skola imorn.. fast vi har ju idrott och hälsa dag så det blir inga lektioner , men ändå. jobbigt. Jag vill ha sommarlov..


Jag har precis kollat klart på Nässjö- Akropol på webben och tyvärr förlorar Nässjö i förlängningen med 4 poäng. Det var en sjujävla match asså.
Bye lovers lovers lovers
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!