tisdag 20 april 2010

true happiness

when you feel true happiness 

bilden är från scania cup 2010


- idag så vaknade jag upp med nysningar av mig själv.. ganska komiskt faktiskt..
hur som helst så vandrade vi till skolan i våra jeansjackor och väskorna på samma sida.. vi var grymt vackra. Ekonomin vill man ju bara döda och det blir svårare och svårare och jag börjar tvivla starkt på om jag är kapabel till att fixa både provet som är om några veckor och läxförhöret som jag har imorn.
sen hade vi svenska .. vi ska skriva en uppsats/analys på några texter och epoker och jag jobbar med Andreas och Robin.. det blir mycket gjort och så:)
På matten så hade vi vår vikarie igen men jag lyckades slippa henne för cirkus en halvtimme av lektionen idag för att jag agerade smart. Vår riktiga lärare skulle ha genomgång på det som vi gick igenom i tisdags för de som inte varit här. och jag gick ju så klart med dom även fast jag kunde allt .. det bästa är att min lärare förstår mig och låter mig göra det. hon är för go och hon e ju från Boden!
dagen avslutades med bussresa hem .. höhö.
Jag och Emina åkte till stan och fixade present till vår kära sambo som fyller 18 bast imorn.
Efter en lång diskussion om vart man pluggar bäst så fick jag tillslut med henne till ett fik. vi pluggade och lärde oss det mesta vi behöver inför läxförhöret imorn. Det var så skönt att för en gångs skull känna att man kunde plugga. har haft stor brist på motivation på den fronten. Men vi var svinduktiga och hann till och med att prata om allt som behövde tas upp. Alltid lika skönt att prata med en som förstår och är superpålitlig. love it

Vi gjorde en "spontan" grej som Emina ville kalla det .. situationen var sådan att vi åkte med bussen hemåt och klockan var snart nio och vi kom på att vi skulle handla.. Willys stänger nio och jag sa att vi får nog ta det på statoil i stället.. men hon sa emot och sa: nej eve , vi hinner, vi gör nått spontant , vi chansar! " hon är så söt och go så att jag vill äta upp henne och självklart följde jag med springandes in på Willys för att sedan när vi kom innanför portarna  >Act cool< som om allting gått precis som planerat .. haha för kul!
 Nu har vi lagat lax tillsammans och suttit och myst vid matbordet. nöjda med dagen japp japp!

vill även säga grattis till mina klassisar Andreas,Johan och Robin som blivit reserver till u19 landslaget i Innebandy. sjukt grymt!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!