söndag 25 april 2010

harder

oho dear life - i don't want this to be harder than it is 

jag vaknade upp runt elva och tog min frukost och satte mig på balkongen. och där satt jag länge. Jag fick sällskap av Emina och Linnea som spenderade natten hos oss. Vi stekte en rejäl stund tills vi kom på att vi borde gå till Willys. Den egentliga anledningen var för att köpa hårfärg till Emina, men vi bestämde oss för att köpa mat och göra en kycklingsallad och smoothie. Vi gick hem och lagade en utsökt sallad och åt den på balkongen i solen. Vi spenderade alltså hela dagen på balkongen , tills solen försvann bakom huset ..
Då gick vi in och slingade Eminas hår, och sedan slog vi på Step up och mös till det med massa kuddar och filtar . Jag och Linnea lagade mat, vi tog den sista kycklingen och fixade ris och värsta upplägget. imorn kommer bilden om jag orkar ,
När vi lagade mat så dansade vi lite som i step up. jag hade mina oversize mjukis och var Taylor och Linnea var den graciösa flickan Nora... vi var awesome :)

Nu har linnea cyklat hem stackarn, och jag ligger ensam kvar.. med min baby såklart. . Fick nyss ett mms på hennes bränna och hon fick tillbaka ett på min bebis. vi kompletterar varandra så sjukt bra :)
Tack för en härlig helg folket så ses vi imorn när helvetet börjar .. fystester och skolan..

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!