lördag 10 april 2010

hundra leenden

YESTERDAY..I WAS AWESOME  ***

det gick ju snabbt.. jävligt snabbt .. alldeles för snabbt. Jag vill egentligen inte åka hem idag för det är så skönt att vara hemma hemma. Ingenting att tänka på, ingen stress, och den känner jag av redan nu .. har prov och sånt skit nästa vecka så jag måste pallra mig till apoteket och hämta min medicin som läkaren skrivit ut åt mig.
Jag är tillbaka till känslan jag hade innan lovet. det suger.

igår hade jag väldigt kul. roligt att träffa både nytt och gammalt folk, Sosso som hade värsta planen om nått basketlag i Hallsta. grymt!

Just nu vill jag vara och kolla på min bästa vän Isabella och också mina klasskompisar som spelar innebandy i Nyköping för diverse länslag. Men istället sitter jag på ett ruttet tåg till Jönköping .. blä.

ikväll ska jag ta hand om mig själv. bada i silverschampo kanske ..
Om du ger mig ett leende ska jag ge dig hundra
 
xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. BElllll belll :)11 april 2010 kl. 20:23

    hade varit bäst om du var där!! :( <3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!