torsdag 29 april 2010

perfection

"Jag har inte många grävlingar på gräsmattan .."

Hade nationella prov imorse .. det gick okej. hoppas på högt betyg.
På naturkunskapen var det labb. jag labbade med Johan,Andreas och Robin., mest Johan som labbade och var fascinerad av hur vätskan helt plötsligt kunde bli plast .. Det blev lite pussar och kramar men det var det värt.
Nu sitter jag på ekonomin och har gjort klart uppgiften för länge sen. får agera extralärare när Robban inte orkar mer .. jag är så snäll.
Imorn blir det en tidig hemfärd. 07.10 går tåget från Jönköping och jag är hemma typ halv elva någongång. ett snabbt tåg. jag gillar x2000. hoppas på att det inte blir någon försening bara.
Finns inga tåg på söndag så det blir hemfärd på måndag morgon. åker klockn 6.. mycket tidigt känner jag. men men. måste ju hinna till skolans lektioner.. missar dock träningen.

Det ska bli jättekul att åka hem. jag ska fira valborg med Isabella som jag fick träffa alls mycket på lovet. Vi ska ha det jättemysigt. I love it!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!