onsdag 14 april 2010

vitaminboll

 VÅR ~

glömde nämna innan!
Vaknade upp med bästa kusin Sofia vid min sida! Love it! hade sjukt kul med dig som alltid. det är helt otroligt hur mycket du kan få mig att skratta, min lilla prinsessa<3

Jag och Jessica gick till träningen i solen idag, det var så himla skönt. Jag såg blåsippor i massor när vi gick förbi en gräsplätt och blev helt lycklig i hjärtat. Dessutom kom jag ihåg då Jessica förra året påpekade att Blåsippor minsann var efterlysta .. ( hon menade fridlysta såklart)
Vi plockade upp Isabell på vägen och vi pratar gamla minnen. Vi pratade om när vi förra året spelade streetbasket på uteplanen vid Sanda och hur vi värmde upp med volleyboll i sanden och fotboll. hur kul som helst. Isabell la en skön kommentar med.
Evelina: Ja men kommer ni ihåg att vi hade en träning här ute med Dennis en gång? på uteplanen?
Isabell: Ja det va då vi fick köra med sådana där tunga bollar,, vad heter dom ?.. hmm, Vitaminbollar!!
Evelina : HAHAH det heter medicinbollar.
Isabell: jaja .. samma sak! 

Skön träning med mycket tagg inför helgen! Har det dock lite jobbigt med mitt temperament känner jag..  får jobba på det ..

Har inte packat än vilket kommer ske imorn, och då ska jag även laga mat, och göra mitt äckliga prov.
ffml.
xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. Dock vaknade jag inte upp brevid dig xd men jag somnade brevid dig och det var så myyysigt! varför gör vi inte sådant oftare ?!! :o

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte ? vi hade ju svinmysigt! we should get together sometime soon babe<3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!