tisdag 6 april 2010

left without

right now .. I wanna be in that movie.

pics made by Fanny

Why .. why am I left without ..
Imorse svalt jag nästan ihjäl. det var nämligen dags för ultraljud och jag hade tid kvart i tio och hade inte ätit sen kvällsmat igår kväll. Det var väldans jobbigt. Hon som gjorde ultraljudet undrade om jag hade ont i magen just nu och då svarade jag: ja.. fast det beror på att jag är så himla hungrig. då började hon skratta. det var lite kul. fast inte så mycket, men ändå.
Hon kladdade med massa gelé och tryckte apparaten över mage och revben. Hon konstaterade även att det inte var några fel funna. Så problemet är inte löst än. . surt faktiskt. men men, det är väl sånt man får leva med.
Efter detta åkte jag och mamma och handlade lite. och när vi äntligen kom hem till Barkarö så slängde jag i mig frukost. mackor och en god smoothie. mumma!
Jag spenderade tid med systrarna och sedan lagade jag och Hanna mat samtidigt som vi sjöng och dansade till melodifestivalen. hanna gjorde sin berömda dans som varit med sen barnsben. skrattar lika mycket varje gång jag ser den.
efter att mamma kommit hem åkte vi till stan. det stod shopping på schemat och så blidde det. Jag hittade dock inte allt jag letade efter. Jag hittade en kavaj och en jeansjacka, och sedan ett par leggings.

Nu gäller det att hitta vita kläder tills på fredag då det är white sensation !
Vi ska fira johanna och detta sker på Konrad och sedan vidare till Pluto.
btw så träffade jag denna brud på stan idag. det var redigt kul!

Imorn så ska jag träffa mina bästa vänner Malin och Isabella klockan kvart i tolv.. dom har någonting lurt på gång.. inget smink är befallningen .. hmm. jag berättar mer om detta mystiska påfund imorn.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!