söndag 11 april 2010

röda hattar och servettvikning

ta tag i livet vare? juste..
 ligger nerkrupen i min kalla säng i Jönköping med massa ouppackade väskor runt omkring. dessutom är det ganska lortigt känns det som. ffml.


Efter den otroligt tråkiga tågresan som iförsig avslutades nice i och med att Chris och Andreas gick på samma tåg från Fahlköping till Jönköping. me like. Vi satt bredvid en grupp tanter som hade röda hattar eftersom de var över 50. Var man under 50 fick man ha en rosa sa dem. När konduktören frågade vad de brukade göra så sa en av dem : " Jomen du, nästa gång så ska vi lära oss att vika servetter"  Jag höll på att kikna av skratt inombords men höll mig ganska fint där på andra sidan.
Jag och Emina möttes hemma i lägenheten vilket var väldans mysigt.
Hon frågade om jag ville följa med på bio och visst ville jag det. Jag lyckas alltid med att bli ett svart får. Emina&Chris, Erika&Simon .. och eve .. det är nått i den stilen det brukar låta, och även idag. Men det var kul .. under filmen. Vi såg The bounty Hunter, den var grym.  Någonting som var mindre grymt var reklamvisningarna innan, särskillt en film.. jag skrek högt och ljudligt när det kommer en ormjävel rätt upp på skärmen. Jag såg nästan ljuset. För er som inte vet är min värsta fobi ormar. helt otroligt, jag kan inte se dem på Tv heller och då kan ni tänka er en bio.. tredje raden.. katastrof. Fick rysattacker och sånt men det är lugnt.. jag tar det.

Imon ska vi träna med laget för första gången sen sist, trevlans.

hörs snyggingar
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!