lördag 24 april 2010

moment of truth

moment of truth. I am a disappointment

skolan var riktigt seg idag. man pallar ju typ inte längre . Men hur som helst så efter skolan åkte jag och Emina hem och tvättade. och lagade mat och tvättade lite till.
 Efter matlagning och tvätt tog jag bussen till Fredrik. Vi kollade på Oc och Vänner , mycket bra serier. En väldigt rolig incident var när det sprang förbi en katt utanför fönstret och Fredrik drar till med kommentaren : " Nej, var det en grävling??"  Mycket leenden efter detta uttalande. fortsättningsvis så kom han fram till att de va svansen han såg och den var lik .. sen slog tanken honom ifall en grävling ens har en svans?  tja, megakul med andra ord :)

När jag åkte hem så träffade jag massa vänner på stan som jag kunde ta bussen hem med.
Nu ligger jag och förfryser.
life like this ..


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!