onsdag 14 april 2010

Luleåå

 Alla har en dröm. Alla har ett liv. Alla har en mening - det tror jag på

Mamma och Pappa är i Belgien .. kul för dom!
Själv har man precis "landat" i livet i Jönköping igen efter lovet och inser att imorn så ska vi ut och flänga igen. Det är nämligen SM - slutspel för SANDA WILDCATS och SANDA WOLVES! så himla grymt äre!
Vi ska åka tåg till Luleå vilket tar typ 16-18 timmar om jag inte minns fel.. så då förstår ni vad jag menar med flänga ..
Om det möjligen finns några Lule-bor som läser min blogg så hoppas jag att ni kommer och kollar:)

 Men det ska bli mysigt att åka upp igen och höra den goa glada dialekten!
Vi ska möta Lidingö i Semifinalen och vi ska banne mig vinna nu. Vi måste tagga sönder. vi har kollat på deras spel på video och de är duktiga och snabba och drivar väldigt bra.
Annat kul som händer i morn är att vi skriver prov i naturkunskap. blev glad idag på lektionen för att jag kunde ganska mycket men när man kollar på pappret för högre betyg så blir man genast ledsen igen .. blir att ägna kvällen framför naturboken, vilket jag hoppas händer nu också. .
Men först så måste jag packa, träna, laga mat, fixa mat inför helgen, tagga och tvätta. sen kan jag plugga:) det gäller att prioritera sina roliga sysslor ..

Snart blire träning då - sista träningen i Jönköping innan SM.
vi har en träning på fredag uppe i Luleå med och sen gäller det.
16.00 Sanda-Lidingö - Semifinal i SM 


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!