tisdag 27 april 2010

love live laugh

puh.. nu är det över över över. Alla fystester är avklarade och det är väldigt imponerande att jag varken är (döds)sjuk eller skadad. Igår så hade vi följande tester:
*20meter
*Cmj
*Harres test
*14 meter
- Det gick helt okej, men kunde gått mycket bättre och jag vet inte ifall det är för att det är höga krav eller om jag bara blivit mycket långsammare och osmidigare (om möjligt) ..
Imorse så hade vi utbyte med fotboll. det var hur kul som helst. man fick springa av sig lite i morgonljuset och märkte hur mycket man tappat sen sist man rörde en boll med fossingarna. Men hur dålig man än var så var det sjukt roligt.
och jag blev lycklig när vi kom till extra frukosten för det var Mannagrynsgröt. så jeekla gott!
Idag var en jobbig dag i skolan. först ekonomi som jag håller på att bli tokig på. vi ska ha ett svinstort prov och ingen fattar någonting typ. jättekul.
Sen hade vi svenska och cred till mina medarbetare Andreas och Robin. Vi jobbade på bra :)
Efter det kom matten. matte och ekonomi och engelska är ämnen som jag vill döda.. för att inte tala om naturkunskap. men ändå. blä, jag hatar skolan.

Sen åkte vi hem och laddade .. med loops och mackor.  vi pallrade oss till gymmet typ en timme tidigare än vad vi skulle och innan vi visste ordet av var det våran tur att kliva på.
Testerna som vi gjorde idag var:
*Frivändning
*Knäböj
*Hulken
*Drag under stång
*Bänkpress
*Brutalbänk
det var mycket slag och lavetter från Hannus sida. är helt röd på sidan av magen. det gäller att vara tacklingsbar och fokuserad när man kör bänkpress .. och frivändningar för den delen..
jag och Emina pallrade oss ner.. eller rättare sagt linkade och haltade ner till bussen. Vi var slut.
ikväll ska jag dega vid tv:n i min ensamhet. och jag kanske åker hem i helgen om jag inte hittar någonting att göra i Jönköping på valborg. Får se hur det blir :)

love live laugh


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!