torsdag 8 april 2010

I miss you on a sunday

Min armbåge har dött så funderar på vilka blommor som ska vinnas på begravningen .. jag e så klumpig.
på stan hittade jag nada. jo en sjal och present till Johanna och hårfärg.. men det gick ju käpprätt åt helvete med den. jag är som en kyckling. i håret alltså, Blev helt ledsen och besviken .. får hoppas att de går veck när jag duschar igen, annars blir det operation silvershampoo och citron. När jag kom hem hade mina systrar nästan slagit ihjäl varandra.. så jag började göra pannkakor till la familia. jag är så snäll så. men det blev typ inga kvar till mig så jag är super hungrig nu.. men jag orkar inte gå ner och fixa någonting ..


Juste.. min läkare ringde idag. Nu ska vi testa någonting nytt. tabletter eller pulver eller nånting. fattade inte riktigt men det kanske hjälper .. jag får hoppas på det. 
såhär glad är man när man färgar håret INNAN man vet att det är gult 


nu ska jag kolla på full frys och få ett leende på läpparna. love ya 
xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. Kanske Vanilla rain på överskriften där ;)
    kanske borde sattsa på ett yrke där man gör pannkakor elr ngt sånt ;) jag menar du har ju en väldans talang i det :D

    SvaraRadera
  2. det är så sant som det är sagt om överskriften:D
    haha ja jag borde typ dä:)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!