söndag 14 mars 2010

balle

Idag var det tungt att vakna upp. huvudet var sprängt och magen går ju sin egen väg. typiskt.
hur som helst så gick vi och sköt i hallen, men den var låst till en början så vi satt och väntade ute i en timme typ. jag mådde sämst efteråt så när de andra game:ade så låg jag och vilade mina bihålor. åkte hem och åt, sen så bar det av till hallen igen för att fixa inför killarnas match.
efter deras vinst så lirade jag och Emina en match med småbröderna Czerapowicz, de sötaste ungarna på denna planet. jag och David vann över dom poängmässigt men de satte sista skottet .. Emina stylar och tar trean .. !

Anyways så drar vi hem. det är städning på högsta nivå som gäller .. blä. sen blev det att försöka äta.. men nej inte gick det heller. får se om jag kan spela imorn..
Vi gick till Andreas och Chris och kollade klart på melodifestivalen.
Marie blev nöjd över att Anna vann men hon var mindre nöjd över hur hon satt ..
Marie : Asså, det gör asont i min balle ...
en halv timme senare
Marie: Nej fyfan , det kommer inget blod till min balle, det är ingen blodcirkulation..


många konstiga blickar och mycket skratt.. till hennes försvar och för att förklara så betyder balle rumpa på skånska. hur vet jag detta? min mor är från Malmö..

jag gick hem när vi börjat kolla på filmen eftersom jag inte mådde bra ..

och när de andra kom hem så fick jag till min stora förfäran veta att det var killarna .. det var killarna som för ett år sen kastade ägg på mig Jessica och Emina på österängenleden, jag hade panik ,hjärtklappning och mardrömmar plus neräggade kläder .. men dom svor på att det inte var dom.. nu ett år senare kommer sanningen fram ..


imorn möter vi Norrköping. sista hemmamatchen för säsongen. 
WIE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!