torsdag 18 mars 2010

ensamma hemma

hey lovelieees

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MORMORS FÖDELSEDAG! HOPPAS DU HAR DET HUR SKÖNT SOM HELST I THAILAND!
För mig vet du att du är den ballaste någonsin! du rockar världen med dunder och brak <3

för jag saknar dig, er, det , allt. men jag har det bra och jag lever på nytt. Men ingenting kan ta ifrån mig vad jag en gång haft såpass nära. Nära är en konstig definition av vad jag känner ändå. Nära kan vara både här och där. beroende på perspektiv och tolkning. 



idag så var det föreläsning på kungsporten. jag var trött som satan men den var faktiskt helt okej.
sen vare naturkunskap och jag förstår inte varför just de lektionerna alltid tar extra lång tid.. det känns som det iallafall. och det är dö trist. men det var lite kul att B-T ville leka hård och ställde en stol under dörrhandtaget så att de som kom för sent inte kunde komma in. haha.
efter ekonomin gick jag hem med Willyboy och Emina.
Idag stod det scrimmage mot brahe på schemat och så blev det. jag hade fruktansvärt ont i magen som vanligt men det fick väl mer eller mindre gå ändå.
När vi tackat för matchen så gick jag till johanna och jag spände ut min mage för jag hade så ont,vet ni vad kvinnan gör? hon boxar mig.. rätt i magen.. bara sådär. hon faller ner på golvet kiknande av skratt, men hon sa förlåt på facebook sen så nu mår jag bra =)
Gick hem idag för omväxlingens skull och när vi kom hem sörjde jag över att min mobil lagt av. fick tag på min en jättegammal som är halv.. men det går att ringa iallafall.. men många nummer är borta så kommer inte veta vilka alla är ..
 Har varit lite deppig över detta eftersom mobilen är ens andra halva... en själsfrände.
Kvällen har spenderats i köket och vardagsrummet med Emina.. vi är ensamma hemma. ( haha) 
Tagga MATCH imorgon mot Växjö borta klockan halv åtta. tidig kväll och så...

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!