fredag 12 mars 2010

stark

Vi är alla starka på vårat eget sätt, mer eller mindre. Vi har alla ett val att antingen prata om ett problem eller hålla tyst. Vara stark, eller vek. Idag växte jag genom att prata. genom att få beröm och tillsägelser, genom att fälla en eller två tårar. Men en klok man sa till mig idag att jag kan vara stark även fast jag gråter samtidigt, bara jag vågar. Jag älskar de stunder då jag får beröm, när jag vet att det är på riktigt. Din önskan blir inte uppfylld förrän du tänkt högt, och ett specifikt svar kan inte ges förrän frågan är ställd. Idag framkom det att jag inte är bäst, men att jag är bra på mitt egna sätt. Det är mina egenskaper och erfarenheter som gör mig till den jag är.
Thanks for making me strong, i cried good tears. 


jag pratade med mamma idag. jag mår bra!

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!