tisdag 9 mars 2010

evelina hjärta kärleksballader



åh vad jag gillar den här låten. jag kommer ihåg när jag kollade på Fame Factory när jag var mindre och önskade att jag skulle kunna sjunga den som Johan Becker gjorde då. men nu när jag kollar tillbaka på klippet där han sjunger så märker jag hur himla mycket bättre orginalet är.
Evelina  hjärta kärleksballader 

Idag blev en jobbig dag för Evelina Svensson.. allt gick fel och inte minst matte provet. det var det svåraste någonsin och jag kände mig helt vilsen. jag och Amanda har bestämt att vi firar om vi får godkänt.

man fick skynda sig rejält för att hinna hem och sedan tillbaka till hallen för att träna. 
Jag får dampet på min mage som aldrig blir bättre. hade fruktansvärt ont idag på träningen och det gör så att jag nästan inte kan springa. men jag ska få reda på vad det är när jag kommer hem i påsk iallafall. hello ultraljud. ..
Nu kollar vi på skräckfilm och jag sitter och skyddar mig med datorn.. skyller på att jag ska blogga. helt underbart va bra jag är på dumma ursäkter när det gäller skräckfilm :)

nu ska jag överleva denna hemska film och sedan lägga mig och sova. är faktiskt tröttis.
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!