måndag 8 mars 2010

you make me smile

You make me smile - I can't wait 


igår hände någonting fantastiskt. jag menar det.
Jag lägger mig ner i Eminas knä i frustration och breakdown mode och hennes tröstande fingrar slingras i mitt hår. Efter en stund börjar vi sjunga .. och efter all den träning vi lagt ner, så sjunger Emina ett flertal toner som är helt korrekta. vi var lyckliga och glada och det blev en high five!

idag så var det skola igen .. suck. det blir bara jobbigare och jobbigare och man blir mer och mer omotiverad.
hur som helst så går vi ju inte så länge på måndagar utan slutar vid 1.
Vi följde med Lisen och Lina hem för att kolla på deras lägenhet.
och självklart glömmer jag min väska där med matteboken .. vi har matteprov imorn.. det jag borde berätta är kanske att vi bor i samma byggnad. men jag orkar inte gå över och hämta den :)

efter detta bar det av till andra sidan väggen (nästan) , dvs lägenheten.
chillade i några timmar sen drog jag och Emina till Hallen och sköt lite. det var skönt.

Vi hade sånglektion i Duschen och huvudlåten var som vanligt : "Aint no mountain high enough"
Vi kom fram till att hon och jag, vi både gråter och skrattar tillsammans. och förstår varandra. helt underbart.
nu har jag lagat mat och suttit och snackat med Emina lite.

vi ska plugga lite matte nu och försöka vara bra på matteprovet imorn .. hjälp .

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!