torsdag 4 mars 2010

people can change

- People don't change
- But they can, they just don't becuase it's easier not to ..

 det enda som vi hade idag var engelska. och där hade vi oförberett prov som gick käpprätt åt helvete. men som en liten tröst blev det ingen naturkunskap för min del.
Jag och mina sambos gick hem för att TAGGA inför match. men först svängde vi in på Willys och köpte baguetter att ta med oss. Jag gjorde en med köttbullar och en med skagenröra. supergott!

Vi åkte till Borås vid halv fyra och var där runt 5. Vi tog en liten promenix och började sedan ladda inför match. Vi spelade helt okej, men steppade upp i andra halvlek! Jag stukade foten när det var cirkus 1 minut kvar. men fick matchens lirare och är nöjd med matchen trots att jag brände sjukt mycket.

I bussen hem gjorde Elin flätor på mig så imon ska vi se om jag blivit en ängel eller inte.
sen vill jag även nämna att Full Frys är sjukt gott. här får ni lite smakprov



Det jag även borde berätta är att :p gubbarna kan knasa till mitt förstånd ibland. Jag trodde att jag var finurlig, men icke sa nicke, det visade sig att jag blev mer eller mindre dumförklarad av mig själv:) grattis evelina svensson. 

sen så har jag nu vunnit ett vad, eller vad tycker du Fredrik ?:)

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!