lördag 20 mars 2010

pannkakstävling

Idag när jag vaknade kände jag för att prata med mami så jag ringde henne trots mitt nyvakna halvt sovande tillstånd. Det är skönt att höra sin familj trots att man blir gråtfärdig för att man inte är med dem just nu.
Jag och Emina gick till gymmet och biffade lite. Jag tog mitt rekord i frivändning och behöver bara öka med 4-5 kilo tills de nästa testerna som är i april. då får jag grönt på frivändning på min fysprofil, vilket är mitt mål.
Atilla kom till gymmet med, vilket var kul! för jäkla skön kille ska ni veta!
Efter gymmet gick jag och handlade. Hanna fick vara mitt tidsfördriv på telefon undertiden. Jag längtar så in ii tills på måndag då hon och mamma kommer ner. Hanna ska nämligen på uttag 2 till Sanda Basket Elit. wiiie!

Jag och Emina bestämde att vi skulle äta pannkakor som kvällsmat. Och vi ska ha tävling om vem som äter flest.
The game is on

 nu ska vi snart sätta igång att tillaga alla pannkakor :)
As long as I'm laughing with you baby
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!