söndag 28 mars 2010

friendship

when someone makes you feel special for once, your world suddenly seems brighter for a moment

- show me that good things comes to those who wait.


friendship involves a lot of things. you better get it right


Brahe vann mot Järfälla med massa poäng vilket var underbart att se. Efter matchen åkte jag med kusinerna upp på berget. vi åt god mat som vanligt, och efterrätt som bestod av glass. Jag fick såklart megaont i magen. blir ganska trött på det nu ..
Hur som helst så pratade vi om allt ( basket för det mesta) och ganska kort därefter var det dags att åka hem. Kära Tobbe körde mig hem, han kör riktigt bra och snart så smackar han körkortet är jag säker på :)

nu ligger jag i min säng och tänker igen..
imorn ska vi ha gästcoach på träningen. det ska bli kul :)

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!