lördag 20 mars 2010

en fin gåta

På bussen till Växjö var det gåt och lek som gällde. Klockren kommentar av Linnea när jag sagt en gåta och sedan svaret.. "Åh, den var riktigt fin"  - haha en fin gåta. det va så sjukt sött!
Dessutom var Johanna king, eller vad tycker ni folks?

tja vad kan man säga om denna match ?
inte riktigt som vi hade tänkt oss. vårt mål var att hålla dom på 15 poäng det blev visst 44.. attans, men hur som helst så gjorde vi 80 på dom så det var ju tur det.
Fick matchens lirare och priset var lite grejer från Nivea! Like like:)
Måste berätta om det som var en aning pinsamt bara.
Vi har gått in i omklädningsrummet och jag börjar ta av mig, när jag står där utan någonting på mig så knackar det på dörren, Linnea som sitter närmast öppnar och vi alla tror att det är Camilla.. men icke sa Nicke. Nej det är någon 16 årig Växjö-snubbe som står och glor. jag hade inga ord.. han sa "oj" och jag stod där i chocktillstånd. Efter några sekunder stängdes dörren ..
 Försökte lugna mig själv med att jag aldrig kommer se honom igen ..
På bussresan hem så kollade vi på "What happens in Vegas" - jag hade aldrig sett den och jag älskade den.
riktig såndär förutsägbar Hollywood film. sånt gillar jag:)

Nu är jag själv i lägenheten och ska snart försöka sova .Om inte min mage var så dum så skulle det vara mycket lättare.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!