lördag 27 mars 2010

you'll be there

 and for every day that passes by, you'll be there.
Stressen är över . helt underbart. jag kan andas och pusta ut.
Igår i skolan så hade vi naturkunskap! Jag och Andreas och Amanda jobbade hårt. vi var grymma och bäst och fick bra resultat.
vi slänger in en bild på Andreas i ett litet format ;)

 efter det så var det ekonomi som gällde. Jag och Filip gjorde klart nästan alla uppgifter och om några veckor har vi läxförhör på bokföring ..det kommer ju gå bra.
På kvällen var plugg skrivet över hela schemat och

Idag så har jag haft engelska prov som gick bra faktiskt. tror jag kunde det mesta. det var som om någonting bara lyfte från mina axlar efter att jag skrivit klart provet. wiie:)
Efter skolan så stressade jag, Elin, Johanna, Jessica, Emina till bussen för att ta oss in till stan. Jag hittade ingenting förutom en parfym.
Efter det så åkte jag hem och fixade lite, sen bar det av ner till sporthallen för att kolla på hovslätt som spelade fairplay-cup.
Jag träffade Isac, Tim och Martin som stod i kiosken men inte hade många kunder. Så sjukt kul. De gjorde en minifilm om denna förödelse. Jag fick vara med och filma och greja. sjukt kul. Jag skrattade väldigt mycket.
Efter filmgörandet så drog jag och Fredrik hem till mig och kollade på lite avsnitt från oth, sjukt bra serie med sjukt bra sällskap. mer kan man inte begära:)

Nu ligger jag i sängen och tänker ...

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!