tisdag 30 mars 2010

in my eyes

Så.. vad har hänt då?
Jo jag har lyckats slå johanna i ansiktet .. japp. riktigt dumt gjort. jag ska nu berätta händelsen ..
Johanna jag och Sarah var i samma lag på morgonträningen igår, tre mot tre. Vi vinner båda matcherna och blir jätteglada och ska göra Highfive. Johanna kommer fram mot både sarah och mig samtidigt. Det ser ut som att hon håller en hand för mig och en hand för Sarah.. så ni kan ju bara gissa vad som händer när hon bestämmer sig för att göra highfive med båda händerna till Sarah först.Japp, ni gissade rätt. Jag som inte alls har kontroll över min arm och dessutom är supertrött fortsätter highfive:a med Johanna och det blir ett "slag" över näsan. Hela scenen avslutades på golvet i en garvattack. Jag älskar att skratta med Johanna. men det var dumt av mig att slå henne.

När vi sedan imorse pratade om detta så råkade jag slå henne på armen med, när hon höll i sin tekopp. det var också ganska klantigt :) men det behöver vi inte gå in på mer än vad vi redan gjort.

Jag träffade min tosa Emelie Schelin idag! flera gånger och hon gör mig fasen lycklig i själen alltså. Vi passar bra ihop. Vi rockade fett på elevrådsmötet med delicatobollar och festisar. mysigt värre.

dagens nyhet.
MIN SYSTER HAR KOMMIT IN PÅ SANDA
 Hur ballt är inte detta?
Jag är hur glaaad som helst.

what ever you do - you'll always be beautiful in my eyes 

jag är mindre glad över att vi ska till sthlm imon och åker klockan 6 .. 
 xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!