onsdag 24 mars 2010

Two times I feel stress

long time no writing..
men jag är så otroligt stressad i dessa tider .. skolan vill ju döda en och allt annat jag är stressad över vill bara inte gå som jag vill..


Men hur som helst. vi börjar i Söndags och berätta vad som hände då.
Mycket riktigt tog jag bussen med Emelie ( som hade modellerat på Elmia) till Idrottshuset. Det var en rafflande match som Hovslätt tillslut vann med 4-3. Jag jublade högt vid många tillfällen och jag avgudar tanten som satt bredvid mig och Emelie. störtskön var hon!

Jag fick lov att gå lite tidigare från matchen för att hinna med bussen upp på berget. Det var supergod mat och en jätteglad 20åring som fanns där. Hur mysigt som helst. vi spenderade kvällen med att sjunga lips och snacka skit :) helt underbart!

Måndag. the day.
Skolan var seg som vanligt, men jag hade inga sura miner för det var ju så att Mamma och Hanna kom till mig. helt underbart. Vi myste och kollade på the notebook! När hanna hade somnat och jag försökte sova så såg jag mamma torka tårarna.. nu vet jag med säkerhet var jag fått mitt lipande ifrån:)

Tisdagen skulle komma att bli min död.. det var löpträning med Hannu som stod på schemat. men tyvärr fick han förhinder så vi fick köra själva. Det var intervaller och backträning.. det sistnämnde kommer att göra de kommande två dagarna väldigt jobbiga för evelina svensson vill jag meddela!
Mamma kom och hämtade mig efter skolan. Vi åkte ner till swedbank och fixade om mininternetbank så att jag kan betala räkningarna från mitt konto. yey..
efter det blev det spinning.. ja ni hör rätt.. spinnning. Jag dog för andra gången idag. men det var härligt :)
Efter det så åkte jag hem och duschade. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi in och lämnade min mobil på service och sedan till a6 för att kolla på lite kläder. Efter detta åkte vi till Aqua och åt middag. sjukt gott var det. och mysigt. vi pratade mycket. Jag älskar min mamma, jättesuperdupermycket

Idag så ska jag plugga engelska för hela slanten och lära mig allting tills provet på fredag. lär få mvg på detta annars är mitt betyg kört. jippie. jag älskar press.. verkligen
plus att jag måste skriva klart min debattartikel om ensamhet som är svindålig. jippie, jag älskar press.. verkligen.


känner att jag varit lite negativ. 
filåt för dä!
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!