lördag 27 mars 2010

big day

Big day today. BIG DAY! 
Min världsbästa kompis Malin kommer på besök och jag bara älskar det. Kan knappt fatta det. jag älskar att ha dig vid mig.




Har varit vaken å några timmar och legat och tänkt i sängen. Jag har tänkt på varför det alltid ska komma upp saker som gör att jag måste tänka så mycket. När det väl känns som om all stress är borta så ska någonting annat gå fel. Ibland vet jag inte ens vad det är, men det bara är så. fel fel fel. det är allt jag verkar kunna åstadkomma nu. Jag gillar det inte. jag vill ha det bra.


jag ringde min loveliga systeryster som är påväg till sthlm för att spela match. Behövde höra hennes röst lite och dumpa mina problem. För några sekunder känns det som om det försvinner när jag pratar med henne. 

Om några timmar ska jag åka till Johanna Carlson och snacka lite och efter det så ska jag hämta upp Malin på tågstationen. wiie:)

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!