måndag 15 mars 2010

freaks

 there is a place downtown where the freaks all come around

vaknade upp med känningar i bihålorna så det blev att skicka iväg ett sms till Marie för att hon skulle byta om istället för mig till matchen mot Norrköping. Sanda Wildcats sista hemmamatch för säsongen. Alla hade highsocks så det hade ju varit min match liksom, eftersom jag , som Jessica uttryckte det är : the queen of highsocks.
Hur som helst så spelade vi inte så bra men vann ändå matchen med 12 poäng. KUL att se Johanna Carlson tillbaka på planen!
Killarna hade en mycket spännande match mot Norrköping som de tyvärr förlorade. Men det fanns många urgrymma prestationer!
Efter detta så åkte jag med moster upp till berget där det blev stormiddag med inbakad oxfilé och en efterrätt som var gjord av Tobias. jag och Sofia åt citronglass eftersom efterrätten var choklad:)
Jag och Chrisse hade lite heart to heart talk vilket alltid är toppen med min bästiga kusin.
Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova ..

put your faith in what you most believe in

 xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!